Veelgestelde vragen

Een goede vraag?

Hier kunt u antwoorden zien op veelgestelde vragen. Komt u er nog niet uit? Neem dan contact met ons op.

 

Een goede vraag?

Hier kunt u antwoorden zien op veelgestelde vragen. Komt u er nog niet uit? Neem dan contact met ons op.  
  • Kan ik ook buiten kantoor uren terecht bij Swintec?

    Jazeker kan dat! Waar mogelijk zal Swintec altijd voor u klaar staan. Mocht u geen gehoor krijgen vragen wij u een bericht achter te laten. Deze zal zo snel mogelijk beluisterd en beantwoordt worden.

  • Het product dat ik zoek staat niet op de site, kan ik deze wel bestellen?

    Absoluut! Swintec is jong en dynamisch. Zodoende zijn wij altijd op zoek naar producten om u mee van dienst te kunnen zijn. Mocht het zo zijn dat er iets aan het assortiment ontbreekt waar u naar verlangt dan horen we dat graag. Schroom niet om contact op te nemen via mail of per telefoon zodat wij binnen ons netwerk op zoek kunnen gaan.

  • Ik zou graag iemand op bezoek hebben, kan dat?

    Zolang de koffie bruin is, of iets dergelijks, komen wij graag een bezoekje brengen. Tijdens dit gesprek kunnen al uw vraagstukken behandeld worden om zo tot een goede samenwerking te komen.

    Wacht niet langer en bel ons!

  • Ik ben niet tevreden over het product, kan ik het ruilen

    Na levering heeft u acht dagen bedenktijd. Binnen deze acht dagen kunt u geheel kosteloos het product retouneren of ruilen tegen een gelijkwaardig product.
    Zakgoed en jerrycans die aangebroken die aangebroken kunnen helaas niet geretourneerd worden.

  • Kan ik ook telefonisch bestellen?

    Ja hoor, graag zelfs. Door telefonisch te bestellen kunnen we u snel en duidelijk van dienst zijn zodat we u zo goed mogelijk in uw behoefte voorzien. Klik op het kopje contact en bel ons!

  • Ik heb een andere vraag

    Heeft u een andere vraag, neem dan contact op per telefoon of via e-mail. We staan u graag te woord.